سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷

رژیم غذایی جاستین بیبر چگونه است؟

رژیم غذایی جاستین بیبر چگونه است؟

راز چربی سوزی جاستین بیبر چیست؟

حتی اگر جاستین بیبر تمام عمرش را در باشگاه های ورزشی صرف کند به آرنولد تبدیل نخواهد شد. از نظر بدنی، بیبر یک اکتومورف به شمار می آید. اکتومورف ها حتی اگر قد بلند باشند، لاغرند و حجم چربی و عضله بدنشان کم است. این ویژگی به علاوه داشتن شانه ها و باسن کوچک باعث می شود که اکتومورف ها قدرت و توان عضلانی پایینی داشته باشند و آسانتر آسیب ببینند.

 

۱- چربی سوزی با ورزش های انفجاری

حرکات ورزشی که او در بازه های ۴۰ دقیقه ای انجام می شود، پیچیده و سنگین نیست. راز زیبایی اندام بیبر این است که در تمرین های ورزشی، حرکاتی را انتخاب می کند که همزمان اعضای مختلف بدن را درگیر می کنند. او برای هر قسمت از بدن، سه تمرین را انجام می دهد و این تمرین ها را در چهار نوبت انجام می دهد؛ یعنی برای هر گروه عضلانی ۱۲ بار تمرین انجام می دهد و با همین تکرار حرکات، تاثیر آن ها را بیشتر می کند. ورزش مورد علاقه او، پلایومتریک و ورزش های پرشی است.

۲- چربی سوزی با چای سبز

چای سبز، یک چربی سوز طبیعی است و سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند سلامت او را تضمین کنند. گذشته از این، در این نوشیدنی میزان زیادی کافئین خوب گنجانده شده که انرژی بیبر برای انجام فعالیت های را بیشتر می کند. او به برنامه غذایی روزانه ای مقداری پروتئین هم اضافه می کند تا مطمئن شود عضلات همه چیزهایی که برای رشد نیاز دارند را در اختیار گرفته اند.

۳- چربی سوزی با خوردن میان وعده

جاستین بیبر رژیم غذایی سالمی دارد اما به خاطر اینکه برای انجام ورزش، تمرین و پرورش عضلات کالری لازم را دریافت کند، هر روز بین چهار تا شش وعده غذا می خورد و اگر روز پرکار و پر جنب و جوشی داشته باشد، تعداد این وعده ها را بیشتر هم می کند. او نظم غذایی را حفظ کرده و برای آسان شدن هضم غذا، سراغ وعده های کوچک با تعداد بیشتر می رود.

۴ – افزایش حجم عضله بدون مکمل غذایی

بیشترین ابزاری که در ورزش های بیبر به او کمک می کند، دمبل است. برای قوی کردن عضلات کمر بیبر سراغ دمبل زدن به شیوه های مختلف می رود اما در میان همه تمرین هایی که انجام می دهد، آن دسته از حرکات را که مربوط به سینه و بازو است بیشتر از همه حرکات دوست دارد و به عضله سازی در این دو قسمت بدن بیشتر اهمیت می دهد.

  • تمرینات مربوط به سینه، مورد علاقه جاستین بیبر است. پرس سینه، هالتر، پرس شانه و دمبل از تمریناتی است که او برای تقویت این ناحیه انجام می دهد.
  • تقویت عضلات بازو هم کاری است که بیبر به آن علاقه دارد، او با دمبل و کمک گرفتن از میز پرس، سعی می کند این عضله را تقویت کند.

 

۵- رژیم سالم غذایی بدون هله هوله

او نوشیدنی های ناسالم را کنار گذاشته، زیاد سراغ فست فود نمی رود. جاستین بیبر آشپز اختصاصی خود را دارد. او خوب می داند برای سالم و آراسته ماندن چه چیزهایی را باید از برنامه پخت و پز حذف کرده و چه مواد غذایی را باید به رژیم هر روزه وی وارد کند.

در تغذیه جاستین بیبر خبری از هله و هوله نیست و شاید به همین دلیل است که می تواند از همه کارهایی که در طول روز برای داشتن تناسب اندام انجام داده بهترین نتیجه را بگیرد.

۶- رژیم غذایی با گیاهان

علاقه جاستین بیبر به گیاهخواری یا بهتر بگوییم کم کردن سهم پروتئین های حیوانی و افزایش میزان غذاهای گیاهی در رژیم لاغری، تنها در وعده های غذایی خود را نشان نمی دهد. او عاشق نوشیدنی های سبز است و حتی اغلب وقتی در خانه است هم آنها را سفارش می دهد و روزی نیست که بدون نوشیدن آنها برای جاستین بیبر شب شود؛ بیبر میوه را هم از رژیم روزانه خود حذف نمی کند؛ البته او با مصرف آبمیوه میانه ای ندارد و ترجیح می دهد میوه های تازه را به جای عصاره شان مصرف کند.

منبع: جیمیتو

بازدید کلی ۷ , بازدید امروز ۱

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.