سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷

مارگو رابی و داستان موفقیت وی در سینما، ورزش و تناسب اندام

مارگو رابی و داستان موفقیت وی در سینما، ورزش و تناسب اندام

ارگو رابی هنرپیشه مشهور هالیوود با درخشش در فیلم گرگ وال استریت به شهرت بیشتری از گذشته دست یافت در این مقاله در مورد بیوگرافی این هنرپیشه معروف استرالیایی و برنامه وی برای زیبایی و تناسب اندام خواهیم گفت.

 

با مارگو رابی بیشتر آشنا شوید

مارگو رابی هنرپیشه مشهور استرالیایی متولد سال ۱۹۹۰ در کوئینزلند است. او برای رسیدن به رویای خود یعنی بازیگری از کار کردن در مزرعه پدری اش فاصله گرفت و به شهر ملبورن نقل مکان کرد. او برای بازی من تونیا نامزد جایز اسکار برای بهترین بازیگر زن نیز شده است اما درخشش اصلی او با بازی در فیلم گرگ وال استریت به کارگردانی مارتین اسکورسیزی است.

  • قد مارگو رابی ۱۶۸ سانتی متر است.
  • وزن حدود ۵۷ کیلوگرم است.
  • میزان دارایی خالص او در سال ۲۰۱۸ حدود ۸ میلیون دلار است.
  • گفته می شود او جذاب ترین نگاه را در میان هنرمندان هالیوودی دارد.

رسیدن به تناسب اندام با مارگو رابی

تناسب اندام این هنرپیشه مدیون انجام حرکات ورزشی ترکیبی شامل: پیلاتس، کاردیو و باله است. البته در این بخش برنامه بدنسازی او را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱- برنامه تناسب اندام در روز اول

تمرکز این هنرمند در روز اول تمرین بر روی عضلات پا و باسن است. او برای شروع ورزش ابتدا مسافتی معادل ۸۰۰ متر را پیاده روی می کند و حرکات کششی را برای گرم شدن بدن انجام می دهد.

  • انجام حرکت اسکات: ۵ ست و هر بار ۱۰ مرتبه
  • انجام حرکت پرس پا: ۳ ست و هر بار ۱۰ مرتبه
  • انجام حرکت استپ آپ: ۵ ست و هر بار ۱۰ مرتبه
  • انجام حرکت اسکات از جلو: ۳ ست و هر بار ۱۰ مرتبه

۲- برنامه تناسب اندام در روز دوم

مارگو رابی در روز دوم به انجام حرکات بدنسازی نمی پردازد و بیشتر به انجام حرکات کاردیو، دوچرخه سواری و باله و … می پردازد. بنابراین تقریبا روز استراحت او این روز است.

 

۳- برنامه تناسب اندام در روز سوم

تمرکز مارگو رابی در روز سوم تمرین بر روی عضلات میانی و بالاتنه است. او برای شروع ورزش ابتدا مسافتی معادل ۸۰۰ متر را پیاده روی می کند و حرکات کششی را برای گرم شدن بدن انجام می دهد.

  • انجام حرکت سرشانه از جلو: ۳ ست هر بار ۱۰ مرتبه
  • انجام حرکت شنا سوئدی: ۳ ست هر بار ۱۰ مرتبه
  • انجام حرکت پلانک: ۳ ست هر بار ۶۰ ثانیه
  • انجام حرکت پرس سینه: ۳ ست هر بار ۱۰ مرتبه

۴- برنامه تناسب اندام در روز چهارم

مارگو رابی در روز چهارم به انجام حرکات بدنسازی نمی پردازد و بیشتر به انجام حرکات کاردیو، دوچرخه سواری و باله و … می پردازد. بنابراین تقریبا روز استراحت او این روز است.

۵- برنامه تناسب اندام در روز پنجم

تمرکز مارگو رابی در روز پنجم تمرین بر روی عضلات میانی و کمر و پا است. او برای شروع ورزش ابتدا مسافتی معادل ۸۰۰ متر را پیاده روی می کند و حرکات کششی را برای گرم شدن بدن انجام می دهد.

  • انجام حرکت لطفت مرده: ۳ ست هر بار ۱۰ مرتبه
  • انجام حرکت پلانک: ۳ ست و هربار ۶۰ ثانیه
  • انجام حرکت تعادلی پا و کنترل با شکم: ۳ ست هر بار ۱۲ مرتبه
  • انجام حرکت نشر خم هالتر یا دمبل: ۳ ست هر بار ۱۰ مرتبه

 

۶- برنامه تناسب اندام در روز ششم

مارگو رابی در روز ششم به انجام حرکات بدنسازی نمی پردازد و بیشتر به انجام حرکات کاردیو، دوچرخه سواری و باله و … می پردازد. بنابراین تقریبا روز استراحت او این روز است.

راز زیبایی مارگو رابی چیست؟

  • او هرگز با آرایش و میک آپ وارد هواپیما نمی شود.
  • عطر مورد علاقه مارگو رابی ایفوریا است که رایحه گل رز نیز دارد.
  • او در آرایش خود از کرم پودر و کانسیلر استفاده می کند.
  • لوازم آرایش مورد علاقه رابی، سایه چشم است.
  • او برای انتخاب لباس معمولا از یک استایلیست حرفه ای کمک می گیرد.
  • او از لوازم آرایش ارگانیک بیشتر استفاده می کند.

منبع: جیمیتو

بازدید کلی ۹ , بازدید امروز ۱

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.