دیوید بکهام و راز تناسب اندام و شیک پوشی

دیوید بکهام و راز تناسب اندام و شیک پوشی

دیوید بکهام متولد ۲ می ۱۹۷۵ در لندن است. این بازیکن سابق فوتبال در دنیای مد و فشن نیز فعال است و به همراه همسر خود خط تولید پوشاک خود را دارند. او چهار فرزند به نام های بروکلین، رومیو، کروز و هارپر دارد. او یک بار بازیکن سال شده است و یک بار هم در سال ۱۹۹۹ دومین بازیکن برتر جهان بعد از ریوالدوی برزیلی شد. وی ۱۱ بار  به عنوان زیباترین بازیکن فوتبال انتخاب شده است.

  • او همسرش ویکتوریا عکس عروسی خود را به یک مجله به قیمت ۲,۲ میلیون دلار فروختند!
  • در سال ۱۹۹۹ بکهام یک خانه ۱۰ میلیون دلاری را در هرتفوردشر خرید.
  • در سال ۲۰۰۳ با دستمزد ۴۰ میلیون دلار به رئال مادرید رفت.
  • در سال ۲۰۰۳ بکهام یک قرارداد داد مادام العمر با آدیداس به ارزش ۱۶۰ میلیون دلار بست.
  • وزن بکهام ۷۳ کیلوگم است.
  • قد این بازیکن سابق فوتبال ۱۸۰ سانتی متر است.
  • بکهام سفیر یونیسف است.
  • همچنین او یک خط تولید عطر و ادکلن با نام خود را وارد بازار کرده است.

راز شیک پوشی دیوید بکهام چیست؟

خوب باید بگیم تمام موفقیت های دیوید بکهام محدود به مستطیل سبز نبوده است. او چه در دوران بازیگری و چه در دوران بعد از آن به عنوان یک مدل با بسیاری از برندهای مشهور جهان در زمینه مدلینگ همکاری داشته است.

سبک لباس پوشیدن بکهام چگونه است؟

  • تیپ رسمی: کت و شلوار به خصوص از برند تام فورد یکی از اصلی ترین آیتم های کمد لباس اوست.
  • تیپ اسپرت: یکی از نکات استایل بکهام این است که لباس چرم و جین را به خوبی ست می کند.
  • مدل موی مردانه: چند سالی است که یک مدل موی ساده و مردانه را برای خود انتخاب کرده است.

راز تناسب اندام دیوید بکهام چیست؟

دیوید بکهام برای اینکه تناسب اندام خود را حفظ کند از خوردن غذاهای چرب صرف نظر می کند. البته علاوه بر این انجام منظم فعالیت ورزشی از جمله کارهای اوست.

رژیم غذایی دیوید بکهام شامل چه چیزهایی است؟

  • جوجه کباب و ماهی
  • سبزیجات و انواع میوه
  • روغن زیتون
  • صبحانه: املت را ترجیح می دهد.

حرکات ورزشی که دیوید بکهام آنها را انجام می دهد

همانگونه که می دانید داشتن اندام متناسب نیازمند داشتن یک برنامه تمرینی بدنسازی مناسب است که دیوید بکهام با داشتن یک برنامه مشخص حرکات تمرینی زیر را انجام می دهد.

۱- حرکت اسکات پا بدون وزنه

اسکات یک تمرین استقامتی است که چندین عضله را از جمله عضلات چهار سر ران و عضلات همسترینگ در پشت ران را تقویت می کند. بایستید و پاها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. به آرامی باسن، زانو و قوزک ها را خم کرده و پایین بروید. بدن را در حالت طبیعی نگه دارید و نگذارید که پاها به داخل یا خارج بچرخند. وقتی پاها به زاویه ۹۰ درجه رسید، بایستید. سپس، به نقطه شروع برگردید. این حرکت را تکرار کنید.

۲- حرکت شنای سوئدی

از طرف سینه روی زمین دراز بکشید، روی دست ها و  و پنجه پاها قرار بگیرید. دست ها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. به آرامی آرنج را خم کرده و سینه را پایین بیاورید تا چانه به زمین برسد. در عضلات پشت، شکم، و بازو احساس فشار خواهید کرد. سپس، به آرامی به نقطه شروع برگردید. این حرکت را تکرار کنید.

۳- حرکت لانج

این حرکت نیز بسیار برای عضلات پا مناسب است و برای اولین روزهایی که این حرکات را انجام می دهید،می توانید پای عقبی را به دیوار تکیه دهید تا آسان تر انجام شود. دقت کنید زانوی پای جلویی از پنجه پا جلوتر نرود. این حرکت را سه ست ۱۵ تایی با هر دو پا انجام دهید.

 

منبع: جیمیتو

بازدید کلی 39 , بازدید امروز 1

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.